Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 2 januari 2016

Twee weken voorbij gevlogen

Ik had bewust de laatste twee weken van het jaar vrij genomen. Dit in eerste instantie omdat het altijd rennen en vliegen is en ik de laatste jaren werkelijk op mijn tandvlees liep als t kerstdagen was en oud en nieuw. Manlief kan geen dag vrij krijgen deze dagen en met allerlei verplichtingen en geregel voel ik dan de druk toenemen.
Dat moest dit jaar dus anders. Nou ik had geen beter moment kunnen nemen voor een time-out.
We kregen ongeveer twee maanden geleden te horen dat de functie die ik bekleed niet meer op mijn vestigingsplaats gedaan kon worden en we moesten een beslissing nemen of we mee wilden met de functie, wat elke dag een drie en een half uur reizen betekend, of dat we kans wilden maken op een andere functie, waarbij het niet zeker was of je er wel terecht kon.
Gelukkig heeft het laatste in mijn geval goed uitgepakt, nu nog hopen dat ik de baan an sich ook leuk vind.
Maar mijn tandvlees kwam dus eerder in beeld en ik was echt op toen ik vrij kreeg. Ik had hele plannen in mijn hoofd met allerlei kleine dingen die dir nog gedaan moesten worden. Uiteindelijk is er nu weinig gebeurd maar ben ik wel heerlijk bij gekomen. Mijn eczeem is zo goed als weg, ik heb de kop weer leeg, ik heb echt heel erg genoten van de tijd die ik met mijn meien doorbracht, ben tweede kerstdag goed doorgekomen met de familie van mijn man die bij ons kwam en heb nieuwjaarsdag echt genoten met mijn familie toen die bij ons kwamen. Had volgens hen een geweldig warm en koud buffet in elkaar getoverd. Helaas wel vergeten er een foto van te maken.
Dus volgende week maar eens relaxed een lijstje maken met wat er allemaal aan plannen waren en al deze punten dan maar eens langzaam aan pakken in 2016.
Ik moet al eerste echt een afspraak gaan maken met de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling want sinds twee dagen klopt mijn kaak en t begint nu ook uit te stralen naar mijn oren. Getver als er iets is waar ik tegenop zie.
En jullie ook een to-do lijstje voor t nieuwe jaar?
.

1 opmerking:

Unknown zei

Ik heb zeker ook een to do lijstje voor 2016, ga dit nog uitwerken en ga dit op mijn blog zetten. Zo houd ik me geconcentreerd.