Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 11 januari 2016

Kleding via internet bestellen

Kopen jullie wel eens kleren via internet?
Ik zo goed als nooit en ik denk dat ik er voor dit jaar wel weer klaar mee ben.
Ik heb waarschijnlijk een erg lastig figuur. (Dat is iets anders dan dat ik er een ben he?) als ik iets via het world wild web bestel dan zit t vaak als een tang op een varken. Broeken zijn me veel te lang en nee ik ben niet handig met de naaimachine echt korte pootjes heb ik niet maar heb t idee dat ze er in de winkel bij voorbaat al rekening mee houden dat t niemand wat uitmaakt als ze er een tien cm af moeten halen.  De tunieken die ik koop hebben allemaal pasnaden bij de borsten, maar of ze verwachten dat ik die dingen onderaan mijn buik heb zitten of ze willen ze opknopen in mijn nek. Ik draag bewust wat over mijn buik en kont, omdat ik helaas nogal een glooiing heb aan de voorkant.(al wordt ie minder).
Ook had ik een zwarte jurk gezien die ik er echt op t plaatje heel erg gaaf uit vond zien. Echter toen ik em aandeed was ie wel erg gothic. Kon em echt niet voor de chic naar mijn werk aan.
Bevalt jullie het kopen via het www? Nu weer vijf euro verzendkosten weg, alle kleren retour.

5 opmerkingen:

LLMM zei

Ik bestel heel graag via internet, maar weet ook wel aardig wat me staat. Dat scheelt denk ik wel behoorlijk. Ik betaal overigens nooit verzendkosten, dat vind ik echt zonde van mijn geld.

Anoniem zei

Misschien is Bon Prix een optie, vaak krijg je een mail met gratis verzendkosten. Of Miss Etam in de opruiming, als je de bestelling afhaalt in een Miss Etam winkel dan betaal je ook geen verzendkosten.

Frysk Memke zei

Niet meer zo vaak als voorheen, overigens koop ik bijna geen nieuwe kleren voor mezelf. Ik draag een beperkte garderobe, die ook goed te combineren zijn. Meeste koop ik bij de Hema in het dorp. Ook voor de kinderen is daar goed spul te krijgen. Wat ze niet op voorraad hebben laat ik in de winkel bezorgen, geen verzendkosten, ideaal.

ConsuminderMania zei

Dit snap ik dus echt nooit, de tnt verzendt de pakketten echt niet gratis. Dus de webwinkels die gratis verzending bieden stoppen die kosten allemaal in de prijs,

ConsuminderMania zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.