Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 11 januari 2016

Houdt t dan niet op?

Was ik blij dat de negatieve stand van de betaalrekening werd opgeheven door de kinderbijslag kreeg ik een telefoontje van manlief dat zijn auto niet helemaal lekker liep en dat ie em dus naar de garage had gebracht. Gelijk een apk en grote beurt want t laatste was vorig jaar al niet gebeurd. Kcheng weer een dikke 500 euro vloog eraf. Ook de aandelen blijven maar dalen. Dacht ik dat ik ze laag aankocht ondertussen weer een paar duizend euro verlies. Helaas nu ook geen geld om aan te kopen. Heb de 500 euro die ik volgende maand extra wil gaan aflossen al wel klaarstaan op de spaarrekening maar die boek ik 1 februari dan weer over naar de hypotheek. Over twee weken mag ik bij gezondheid een dag extra werken. Het geld van deze extra dag kan dan mooi eind februari weer mee in de betaling voor maart. Zo sprokkel ik dus wat extra inkomsten bij elkaar. Helaas kan ik maar geen grote dingen in huis vinden die ik wel van de hand wil doen zodat ik even snel wat bij kan verdienen. En al dat kruimelwerk merk ik is me vaak te veel. Mensen die maar heen en weer blijven mailen en ten slot niet op komen dagen. Op die wijze kost het me teveel energie. Denk dat ik dan toch maar weer ga inpakken in bananendozen om zo een keer alles op een rommelmarkt aan te kunnen bieden.  
Iemand enig idee of het nog lukt om buiten sla te planten? (Misschien moet ik het anders in de schuur bij het raam van de achterdeur proberen mmmm. )
Ik pak in ieder geval mijn agenda er vast bij zodat ik de maand dat t wel moet lukken ook de sla in de tuin laat groeien.
Weer een punt van aandacht.

4 opmerkingen:

LLMM zei

Balen zeg! Hopelijk keert het tij snel weer. En ik denk dat je sla beter niet meer kunt planten.

Geld is tijd zei

Let op je gezondheid! Een ontspannen leven is veel belangrijker dan een paar centen. Inderdaad, marktplaats levert tegenwoordig alleen maar frustratie op.
Geniet, maar bespaar met mate!

Miss Milla at Home zei

Zoveel kosten aan een auto is nooit leuk, ik kan ervan meespreken jammer genoeg.
Het verkopen van spulletjes (op 2de hands hier in België) loopt bij mij ook niet goed momenteel. Inderdaad: heel veel gedoe voor heel weinig geld. En veel mensen die hun woord niet houden. Balen! Soms heb ik zin om alles gewoon naar de kringloopwinkel te brengen, dan ben ik er gelijk vanaf.

Vlijtig Liesje zei

Balen zeg van die auto kosten! Dat zijn van die vervelende uitgaven.