Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 8 januari 2016

Eerste week zit erop

Zo de eerste week zit erop.
Wat is er veel verandering. Het wad de laatste week op de oude afdeling had hier echt kriebels over maar goed kunnen  afsluiten en nu zin in de nieuwe uitdaging.
Vervolgens veel tijd en aandacht aan mijn gezin kunnen besteden, daar wordt deze dame ook echt blij van. Het staat als prio 1 op de agenda voor t komende jaar. Onze dochter van twee maakt nu zulke vorderingen dat ze me elke dag weer verbaasd, lekker opzuigen en dubbel genieten dus.
En ik ben deze week begonnen met koolhydraatvrij en zonder suiker te eten. Zit nu in een fase met hoofdpijn, maar zolang ik terug kan lezen op andere blogs dat dat normaal is word ik zelfs daar een beetje blij van. Vreemd hoe dat werkt.
We sluiten de week af met een nieuwjaarsfeest  van het werk en ook daar heb ik veel zin in. Ik hoop nog dat de nieuwe kleren die ik besteld heb op tijd binnen zijn dit zou mijn feestvreugde nog kunnen vergroten. O ja niet vergeten wil mijn spijkerbroek nog even wassen met zo'n tinnetje zwart om hem extra zwart te krijgen.
Ga de meiden snel uit bed halen heb genoeg te doen vandaag!

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Dan is hoofdpijn inderdaad wel oké, want dan weet je dat het werkt.