Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 7 december 2015

Weekend vol feest!

Zaterdagavond hebben we net als menig ander gezin in Nederland pakjesavond gevierd. Mijn ouders kwamen en we haalden eerst lekker Chinees om vervolgens de pakjes uit te pakken. Iedereen mocht een kaart trekken en degene met de hoogste kaart mocht een pakje kiezen. We hadden afgesproken er niet al teveel werk van te maken maar aan t einde van de rit hadden we allemaal t nodige. De kinderen vonden het maar wat mooi, de jongste was het meest blij met een magnetisch tekenbord en de oudste met haat goocheldoos. Ik zat er 's avonds doorheen en besloot de volgende morgen vroeg op te staan. De volgende dag hadden we namelijk de verjaardag van de oudste te vieren. Had nog even voorgesteld om dit een week later te doen maar mijn meisje van negen kwam met t argument mama ik had eigenlijk de zesde uit je buik moeten komen. Kijk en dan kun je haar niet nog een week laten wachten op haar cadeautjes. Ze heeft een paar cadeautjes gekregen en geld. Kan ze zelf wat moois uitzoeken.
De visite kwam doorlopend van half elf tot zes uur en daarna hebben we nog even de stoelen terug gezet en vonden we t prima. Manlief heeft vast geholpen met t ophalen van de kerstboom en de ballen van zolder. Ik ben er vanmorgen om half zeven uit gegaan, was aangezet. Afwas uit de vaatwasser en weer een nieuwe erin. Alle kleine papiertjes en frutsels opgeruimd. Nu nog even met een natte lap door de kamer en de natte wisser over de vloer en dan zijn we klaar om de kerstboom op te tuigen.
Kan me er echt op verheugen lampjes aan 's avonds.

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Dat was een druk weekend zeg. Maar fijn dat alles goed is gegaan en dat het gezellig was!