Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 10 december 2015

Niet omdat t moet, maar omdat t kan.

Ik heb een tic ik neem nl altijd bij aanbiedingen meerdere pakken, dozen of flessen tegelijk mee. Dat resulteert nu in uitpuilende keukenkastjes een vriezer tot aan de nok toe gevuld en de voorraadkast helemaal vol. Toen ik vanlaatst met mijn schoonmaakster samen dan ook de aanrechtkastjes deed schaamde ik me wel een beetje. Zij moest er smakelijk om lachen.
Deze week wil ik toch maar eens wat van de voorraad gaan opeten. Gisteren wilde ik nasi eten, maar de rijst was op. Had de jas al aan toen ik nog eens kritisch in mijn kastje keek. Couscous mmm moet lukken. Dus die heb ik gister gegeten. Zag net dat er appels zijn die nodig op moeten. Laat ik nou nog een pak appeltaartmix in huis hebben. Dus nee de voorraad moet niet op maar beetje bij beetje de boel wat indammen is wellicht een goed idee. Ik moet toch echt eens met een lijstje naar de supermarkt en alleen halen dat wat we nodig zijn. 

1 opmerking:

Lot zei

Soms zet ik een aantal produkten die er al lang staan op tafel en ga daar die week iets van maken, zo gaat alles wel eens op.