Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 25 december 2015

Daar gaat t geld...:

WoW kregen we de afgelopen maand een extra gratificatie voor de kerst van 500 euro van het werk van manlief waardoor onze rekening ineens omhoog schoot, er komt een mega afboeking aan. De komende week gaat de jaarpremie eraf van de zorgverzekering de hypotheek en de andere lasten en ik ben bang dat we zelfs einde van de maand rood komen te staan. Tijd dus om de broekriem even stevig aan te trekken. Er is genoeg eten in huis om t einde van de maand januari te halen, al wil ik wel brood halen. Verder moet ik een goede planning gaan maken maar dan komen we een heel eind. Ik ga ook weer zelf mijn brood meenemen naar t werk of iets anders maar eten in de kantine skip ik.. Is toch al snel een zes euro per week.
Elke dag dat ik t volhou maak ik twee euro over baar de spaarrekening spreek ik nu maar vast met mezelf af. Kan me motiveren.
Nou ga nu slapen morgen weer een dag.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Zo ongemerkt gaat het toch weer hard! Zelf nemen wij ook altijd brood mee van huis, scheelt echt een hoop geld op jaarbasis! Toch maar weer mooi de eerste verdienste...de rest zal wel volgen :-)

Daantje zei

Goed idee, ik doe ook mee met minder eten in de kantine. Het is gewoon zo verleidelijk..... :(

Kopka zei

Ik neem altijd eigen lunch of diner mee. Vind dat écht zonde van mijn zuurverdiende geld.

Unknown zei

Het scheelt dat ik altijd thuis lunch. Thuis eten is altijd het goedkoopste

Vlijtig Liesje zei

Ik wilde deze week ook eerst eens 'uit de kast' eten om kosten te besparen. Maar het is meteen al mis gegaan... Toch wil ik ook de hand op de knip, net als jij.

LLMM zei

Ik werk maar één dag buiten de deur, dan lukt het me nog wel om brood klaar te maken of iets anders te regelen (van huis dan). Verder eet ik voorlopig ook even vooral uit de kast, ik had wat extra uitgaven, maar wil zo min mogelijk mijn spaargeld aanspreken of minder sparen.