Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 25 november 2015

Vrije woensdag

Had me vandaag helemaal verheugd op mijn vrije dag met de meiden. Helaas werd ik door de jeuk om vijf uur vanmorgen mijn bed uit gejaagd en een half uur later volgde de jongste die had zulke hoestbuien en riep elke keer met een piepstemmetje au au. Vond t zo sneu dat ik haar maar opgepakt heb. Helaas is wakker wel gelijk wakker bij haar en van dan maar op de bank lummelen kwam dus niets meer. Om kwart over zeven ook de tweede beneden. Ik besloot snel mijn beddengoed in de was te doen want ik wilde vandaag mijn bed eens helemaal goed verschonen. Dus alle richeltjes hoekjes en gaatjes eens even goed afstoffen met een natte doek. Overtrek en lakens eerst in de was daarna de antislipmatten en tot slot de moltons. Tijdens de eerste was gaf ik de oudste te eten en bracht haar maar school. Toen heb ik de jongste lekker in een warm bad gedaan. Ben er maar vanuit gegaan dat ze dat net zo lekker als mij vindt.Terwijl zij in bad zat heb ik steeds heen en weer gerend tussen onze slaapkamer waar ik het bed aan t stoffen was en de badkamer. Op een gegeven moment was madammeke er klaar mee en gaf aan eruit te willen. Prima, ik heb haar een massage gegeven op de commode en daar werd ze zo lekker rustig van dat ik besloot haar een romper en een T-shirt aan te trekken en haar weer in bed te leggen. Ze heeft vervolgens de hele morgen lekker geslapen en ik heb baar niet meer horen hoesten. Ondertussen haalde ik snel om de hoek wat groenten zodat ik een lekkere pan tomatensoep en een grote bak lasagne kon maken. Ik nodigde mijn moeder ook uit voor t eten. Moest nog rennen en vliegen om alles op tijd op tafel te krijgen. We hebben heel gezellig getafeld en toen kwam de oudste met t verhaal dat bijna haar hele klas naar t zwembad ging. Had tegen haar gezegd dat ik wat leuks met ze wilde doen, maar toen ik vroeg wat ze liever deed koos ze toch voor t zwembad. Prima ik vermaak me dan wel met de jongste. Ga zo maar eens even verder met t aanrommelen in huis. 

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Weer aan de koolhydraten ?
Ilse

geldover zei

Ja en t domme is dat ik me er niet eens goed onder voel maar heel moe maar er toch niet vanaf kan blijven

Anoniem zei

Mijn lijf schreeuwt om koolhydraten met dit koude weer.

Vlijtig Liesje zei

Herkenbaar! Als moeder lopen de dagen vaak anders dan je had gedacht! Flexibiliteit is een groot goed.

Huisvlijt