Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 29 november 2015

Uitbouw

WoW ik heb hem gezien de uitbouw van mijn dromen. Hij zou hier perfect achter onze woning passen en inderdaad het woongenot nog een stuk vergroten. Ik zit er dan ook serieus aan te denken om eens na te vragen wat zo'n aanbouw moet gaan kosten. 

http://www.nicodekker.com/projecten/moderne-uitbreiding-woning-spanbroek/

Het zou zowel een mooie extra ruimte creëeren bij het huis al dat het een beter uitzicht op onze tuin geeft. We kunnen helaas nu niet om de hoek kijken. Het zou me ook weer een doel geven om verder te gaan met sparen. Hoe mooi zou het zijn als we de kosten van te voren zelf bij elkaar kunnen sparen. (De uitbouw hoeft er morgen immers ook niet te staan.) heb geen idee hoe je zoiets aanpakt. Met wie moet je allemaal contact opnemen? En in welke volgorde? Kan ik tijdens dit proces nog ergens op besparen? Wat zijn belangrijke zaken om op te letten? Denkvoer genoeg....

1 opmerking:

Anoniem zei

Ziet erg mooi uit. Mooi doel om voor te sparen!!!
Als je tuin ruim genoeg is zeker doen.