Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 23 november 2015

En weer verkocht...

Afgelopen vrijdag was een spannende dag. Ik wilde op tijd achter de laptop zitten om te zien wat het aandeel Abnamro ging doen. Zoals eerder aangegeven had ik er een aankooporder in gezet voor 125 stuks, ik hield rekening met een aankoopbedrag ergens tussen de 15 en 20 euro. Had wel een nauwkeuriger bedrag gehoord maar dat was niet echt blijven hangen. Om half negen kon ik nergens mijn pasjeshouder vinden en die heb ik nodig om op de site te komen. Ik was er 100% zeker van dat ik de pasjes de avond ervoor al had klaargelegd op de grote tafel. Dan maar kijken op de site van ABN, helaas hier had men last van de grote KPN storing. Ik kon niet zien of alles goed was gegaan met de aankoop of niet en op een gegeven moment heb ik het erbij gelaten. Geen vet verlies maar ook geen dikke winst dus. Vandaag keek ik en zag op een gegeven moment dag ik 80 euro kon pakken. En ik besloot binnen zijn de besten dus heb ik verkocht. Nu nog ergens twintig euro winst zien te maken en dan stop ik het weer in een project van geldvoorelkaar.  Ik zit erover te denken om ook hier te proberen een sneeuwbal op gang te helpen. Dus elke keer als ik geld terug ontvang wat dus eens per maand is dit apart zetten. Zodra ik dan weer honderd euro heb kan ik weer onieuw investeren.
Op die manier kan ik dan volgend jaar kijken wat ik wil ga ik einde van het jaar aflossen of liever opnieuw investeren.

Geen opmerkingen: