Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 29 september 2015

Vandaag alweer 500 euro afgelost!

Ik kreeg vandaag de rente van mijn spaardeposito bijgestort. En heb direct maar weer bijna alles doorgestort naar de hypotheek. Want weg is maar weer weg. Scheelt weer 1,57 euro in de maand. Het is niet veel maar ach we zien die schuld nog steeds dalen en als je maand op maand rekent loopt t toch ook nog wel op. De zekerheid dat ik steeds minder afhankelijk word van inkomen doet me goed. Heb nog 40 euro over aan rente. De reden dat die er nog niet bij is overgemaakt is dat ik gewoonweg te lui ben om een edentifier te pakken om het geld over te maken. Mag tot max 500 euro per dag overmaken met behulp van mijn code op de telefoon. Toch wel handig de bank in je broekzak. Even in de pauze terwijl ik zag dat t er net op stond direct weer doorbreken. Minder dan drie minuten daar ik de bank al in mijn adresboek heb staan. Ideaal.

3 opmerkingen:

LLMM zei

Mooi, gefeliciteerd met je aflossing!

Gewoon Vlijtig zei

Dat is weer een mooi bedrag!!

Vlijtig Liesje zei

Minder afhankelijk zijn van je inkomen lijkt me heel fijn inderdaad!