Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 2 september 2015

Cadeautjes inslaan....

Ja hoor heb ze al weer zien liggen in de winkel, de kruidnoten. En nee hoor die komen er voorlopig nog even niet in. Waar ik wel zo langzamerhand mee wil beginnen is het inslaan van cadeautjes. Nu de winkels alles lekker aan het opruimen zijn ga ik lekker her en der wat meenemen. Mijn moeder bracht me op t idee die heeft al van allerlei kleinigheden in huis gehaald voor mijn meiden.
Ik moet eens even kijken wat ze dit jaar voor leuks hebben. Vorig jaar had ik volgens de moeders echt een supercadeau voor hun meiden. Had toen bij de Xenos een lollypopblik voor in de oven. Deze waren afgeprijsd naar 2 euro, daarbij gaf ik mix voor de lollypops en nog chocolade om ze mee te kunnen versieren. Al met al werd het een heel pakket en het zag er super uit en dat voor nog geen vijf euro. Dat lollypopblik alleen was oorspronkelijk 7,99 euro. 
Ik vind het leuk om ze wat te geven waardoor ze zich ook al enigszins groot voelen. Zo had ik het jaar ervoor hele mooie cadeauverpakkingen van de Kruidvaat gekocht toen ze ze in de aanbieding hadden twee halen een betalen. Ook dan heb je voor vijf euro echt een mooi cadeau.
Ik hoop dat ik dit jaar in de stad weer wat tegen het lijf loop.
Hebben jullie nog leuke ideeën voor kinderen van 9 jaar?

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Ik houd zelf erg van boeken, maar daar moet een kind net van houden.

Je cadeau van vorig jaar klinkt erg leuk vind ik.