Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 25 juli 2015

Vakantie samen voorbij

Mijn man had maar twee weken vakantie en die zijn echt voorbij gevlogen. Maandag moet hij al weer aan de bak. We zijn een week naar Limburg geweest en een week thuis. Die laatste week is echt voorbij gevlogen. We hebben nog geprobeerd een dag naar t strand te gaan maar we zouden er weg waaien en we zijn gisteren nog een dag naar t zwembad in Assen geweest. Was zelf zo moe dat ik eerst op een stoel in slaap dummelde en elke meer mijn hoofd naar beneden voelde vallen. Op een gegeven moment maar op een liggen gaan liggen en denk dat ik daar heerlijk drie kwartier heb liggen snurken.
Vandaag een beetje aanrommelen in huis, onze jongste ligt op bed als zij eruit komt pak ik de bovenverdieping aan. Wil alles weer gris en fruitig hebben volgende week daar ik dinsdag veel bezoek verwacht op mijn verjaardag. Ga nog even wat te eten maken voor de lunch.

Geen opmerkingen: