Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 12 juni 2015

vakantie

Nee nog niet maar t schiet al mooi op. Dochter moet nog drie weken en je merkt aan alles dat ze er aan toe is. Ze huilt om t minste of geringste. Ik doe haar gewoon op tijd naar bed en probeer niets extra's van haar te verlangen nu. Laat haar maar even met haarzelf worstelen. 
We hebben samen twee weken en dan heb ik nog een week met de kids alleen. Dat is tevens de week dat ik jarig ben. Tot op heden hebben we nog niets geboekt. Het is voor t eerst dat we zo laat zijn. Ons idee is om t af te wachten, als we hier mooi weer hebben blijven we naar alle waarschijnlijkheid thuis. Elke dag naar t strand is nl waar je ons allemaal het grootste plezier mee doet en dat heb en we hier op een kwartiertje rijden. Heb tegen manlief gezegd dat we s avonds samen even de boel aan kant maken en dan de tas voor de volgende dag ook weer klaarmaken.  
Mocht het weer hier tegenzitten dan hoop ik op t laatste moment nog iets last minute te kunnen boeken voor een leuke prijs. 
Dan even een kijkje in de financiën. Ik heb gisteren een bedrag van de spaar naar de betaalrekening terug geboekt. Het kon echt niet meer, ik stond dusdanig rood al halverwege de maand dat mijn salaris over twee weken in een groot hol gat zou vallen. Tijd voor maatregelen dus. En dus moest er wat terug naar de betaalrekening. Ik merk dat ik de teugels een tijdje heb laten vieren. De aandelen gaan momenteel niet erg lekker en ik had willen bijkopen, maar aangezien het toch ook wel fijn is om wat geld op de spaarrekening te hebben staan durf ik niet al te goed. (Had ik nu mijn belastinggeld maar op tijd terug gevraagd.) gevalletje op de blaren zitten.
Ik krijg mijn huishouden steeds beter op de rit, ben er zo blij mee. Elke keer doe ik en stapje erbij en ik merk dat ik me er zoveel beter bij voel. Vandaag nog even onze slaapkamer doen dan is de bovenverdieping helemaal blinkend schoon en beneden de vloer dweilen dan is dat ook weer lekker fris. Ik hoop dat we net als afgelopen weekend lekker veel buiten kunnen zijn. Nou allemaal een fijne dag teabreak is over!

Geen opmerkingen: