Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 18 juni 2015

Het geld verdampt....

Momenteel zit ik in een fase dat t geld lijkt  te verdampen. Mijn aandelen zakken met een paar honderd per dag au au au en ook de betaalrekening krijg ik maar niet op peil. Tijd dus om eens even stevig de hand op de knip te gaan houden. 
Maar eens even flink uit de kasten en vriezer eten er is immers meer dan genoeg. Bedenk me net dat ik vanaaf de vriezer maar eens even onder handen ga nemen om te kijken wat er nog voor lekkers in zit. Daar maar eens even de maaltijden op afstemmen dan. 
Ik merk bij oudste dochter dat ze nu echt toe is aan de vakantie. Ze is snel aan het huilen en wil s avonds om half acht ook best maar bed toe. Het is nu het ene feestje voor en t andere feestje na kinderen die blijven zitten geven nog een afscheidsfeestje, er zit een jongetje in de klas van dochter die naar Namibië gaat voor een aantal jaren daar wordt ook jog wat voor georganiseerd. 
Nog even een sprintte dus voordat we over drie weken lekker twee weken met elkaar hebben. Oh wat ben ik er aan toe.

2 opmerkingen:

LLMM zei

Nog even doorzetten dus, sterkte! En dat het geld verdampt komt me heel bekend voor, dus ik zet er hier ook de rem op!

Vlijtig Liesje zei

Hier nadert de zomervakantie ook met rasse schreden. Nog twee weken.