Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 30 mei 2015

Rommel trekt rommel aan....

Dat las ik net op de blog van Teunie. En ja hoor ook hier.
Had toevallig net de eetkamertafel opgeruimd. Hier hebben we een groot dienblad opstaan met de bedoeling er een mooie plant in een mooie pot op te hebben staan. Maar dit is zo'n plek van alles even snel opgooien als je de eettafel moet dekken en vervolgens dan t dienblad met zooo terugzetten omdat je na t eten geen zin hebt om t op te ruimen. Ik ga na mijn bak koffie maar verder met de keuken en daarna t washok. Want andersom geldt ook voor mij als er dan iets opgeruimd is dan is het ook leuk om nog even een andere hoek aan te pakken. Dus glas naar de glasbak, papier naar de container brengen en nog even boodschappen doen. Vanmiddag moeten we naar een kinderverjaardag. Voelt echt als moeten aangezien mijn man nu nog moet werken. Kort weekend hebben we dus maar volop genieten van elkaar. Heb net een hele lieve brief van mijn dochter gekregen waarin ze heeft geschreven wat een leuke en lieve moeder ik ben *smelt* heb er een foto van gemaakt voor op mijn telefoon. Mocht ik weer in de modus komen van ik kan niets goed doen kan ik er even naar kijken. Fijn weekend allemaal

1 opmerking:

Amandjuh88 zei

Wat een lief briefje van je dochter