Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 3 mei 2015

Langzaam krabbel ik weer op

Gelukkig lijkt mijn ergste dip weer voorbij. Ik merk dat mijn hoofd weer lichter wordt en dat t weer wat meer kan onthouden. Vorige week zelfs flauw gevallen omdat alles ineens op me af kwam. Heb gisteren de hele middag in de tuin gezeten met de gedachte ik moet even helemaal niets. Met als resultaat dat toen dochter in bad zat ik besloot dat ik de badkamer wel even flink kon aanpakken. Aangezien de jongste niets liever doet dan badderen werd t lekker poetsen. Toen dit gedaan was kon ze door naar bed en riep ik de oudste om te badderen. Terwijl die in bad zat besloot ik onze slaapkamer nog maar even aan te pakken. Apart hoe ik er weken tegenaan heb lopen hikken en nu in twee uurtjes de boel gedaan had. Ik besloot gisteren ook de houten lamp aan te pakken die mijn zwager ooit eens voor me gemaakt had. Ik heb hem helemaal bewerkt met muurvuller en ben er erg blij mee. Hopen dat t energieniveau nu lekker weer naar boven oploopt. 
Gisteren heeft man de bestrating bij zijn broer aangepakt. 
We hebben vandaag lekker een eind gefietst met de jongste, ook daaraan kan ik merken dat ik weer aan t opladen ben.
Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

Anoniem zei

Verbruik nu niet meteen al je energie. Je kunt beter elke dag iets doen dan ineens op 1 dag al het achterstallige werk inhalen. Ik herken dat wel maar miet het vervolgens weer bekopen met een mega dip. Denk aan jezelf!