Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 9 april 2015

Uitstelgedrag

Ik MOET aan het leren heb dinsdag een examen waar ik al eerder voor gezakt ben, maar kan me zo niet motiveren om de boeken in te duiken. Waar mijn collega's al maandenlang elke dag twee uur aan de studie zitten voer ik mijn eigen stress niveau op door het uit te stellen. Ik MOET vandaag want van t weekend wil dochterlief met me naar Kom in de kas, zondag hebben we een verjaardag en maandag moet ik 's avonds werken waardoor ik dus dan ook niets meer kan doen. Ondertussen al een was aangezet, kledingkast van dochter opnieuw ingericht want alles lag door elkaar. Een aflevering gekeken van van de straat (supermooi programma) maar dat boek dat ligt al een week op tafel te oefenen om zichzelf open te slaan. Heb er buikpijn van al voordat ik begin maar halen moet ik het. Oh ja en die puist tussen mijn ogen is er ook waarschijnlijk ook gekomen door de stress. Nou maar voorzichtig bij bladzijde een beginnen dan, hoef ik er daarna nog maar 843....

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Goed zo! Gewoon beginnen. Doe anders telkens 20 minuten en dat je dan 5 minuten even mag rondlopen. Dat maakt het misschien minder intimiderend?

Succes!

En aan het werk ; )