Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 6 april 2015

Moe

Ik ben bekaf, mijn lijf heeft veel kast van de storm te verduren gehad en het eczeem tiert ook weer welig over mijn lijf. Mijn kop wil alleen maar denken en malen en over de meest vreemde dingen. Kan er de rem niet op krijgen. En wat heb ik gedaan? Ik ben van narigheid de hele week van hot naar haar aan t rennen geweest. Mijn ontsnappingsmechanisme. Zaterdag een dagje bij de deur gebleven en aan t einde van de dag haren knippen bij zwager en schoonzus. Zondag naar t voetballen van de neefjes kijken die hadden een wedstrijdje tegen een club uit Londen. 'S middags met schoonzus en onze oudste naar de schaapskooi geweest, vandaag zijn we heerlijk wezen rommelmarkten. En nu afgepeigerd, neem vanavond nog een extra pil in zodat ik zeker weet dat ik een nacht doorslaap zonder wakker te worden van de jeuk. Heb er nog een was in zitten en ga vanavond de zwemtas nog pakken voor morgen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat naar! Hoop dat je goed geslapen hebt. En dat het mooie weer ook mee zal werken aan minder eczeem. sterkte!

Besparia

Vlijtig Liesje zei

Kun je wel zwemmen als je last hebt van eczeem?

Ik herken het op hol slaan gevoel. Komt er al gauw een moment waarop je even rustig kunt gaan zitten om tot jezelf te komen?

mrs H. te B. zei

Oh, wat naar is dat toch - heb jij ook dat je er juist meer last van krijgt als het beter weer wordt. Ik leef met je mee, slaap ook slecht van de pijn/jeuk...

geldover zei

Ja hoor gewoon je armen heen en weer blijven bewegen. Voel ondertussen niet meer elk pijntje het hoort er al zo bij. Zet me erover heen om mijn kinderen een plezier te doen

geldover zei

En rustig tot mezelf komen de ellende is dat ik voor mijn werk nog drie opleidingen moet doen die behoorlijk pittig zijn