Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 24 april 2015

Lekker aanrommeldagje.

Vandaag een lekker aanrommeldagje. Ik heb vanmorgen de jongste weer bij mijn ouders opgehaald. Die wilden haar gisteren niet afstaan toen ik bij de tandarts vandaan kwam. We deden gezellig samen wat boodschappen en rommelden wat aan achterthuis. OM elf uur legde ik haar op bed en ze was zo moe dat ze volgens mij al sliep voordat ik de kamer af was. Ik ging snel achter de laptop eens even kijken hoe het op de beurs ging. Hoe het is gegaan weet ik nog niet maar ik dacht te zien dat mijn aandelen verkocht waren met winst en kocht dus een nieuwe pluk aan. Later bleek dat ik ze helemaal niet verkocht had en er gisteren geen doorlopende order maar een dagorder had ingezet. Daardoor liep ik nu een paar honderd euro mis, maar wat ik beroerder vond ik had ineens voor 16000 euro aan aandelen. Dat was niet de bedoeling. Zag ze ook nog voor mijn ogen minder waard worden. Heb dus gauw een verkooporder erin gezet voor het geval ze weer naar boven kwamen. De helft mocht weg als ik 50 euro winst had. En zo geschiedde. Kassa. Dit was de eerste winst van de dag. Ik boekte snel het saldo over naar de spaarrekening zodat ik niet nog een keer per ongeluk dezelfde fout kon maken. De aandelen daalden ondertussen weer en ik heb opnieuw een pluk bijgekocht twv 2500 euro. Opnieuw gooide ik er direct een verkooporder in nu zodra ik 84 euro winst had. En deze heb ik ondertussen ook al gehaald. Ik heb opnieuw weer een pluk aangekocht op 41 euro en zit nu weer te wachten totdat ze de 42 euro halen. zou maar 40 euro winst zijn. maar zou er blij mee zijn. Heb er vandaag bewust een dagorder in staan, als ze vandaag niet verkocht worden zet ik er een hogere vraagprijs in voor maandag, neem aan dat de beurzen in het buitenland gewoon open zijn. Denk dat ik voor maandag op een euro of 45 ga zitten. Dan zou ik een 220 euro winst hebben gemaakt. Toch lekker moet ik anders een hele week voor werken. )aangezien ik maar 20 uur per week werk. haha.

Verder heb ik vanmiddag al ons gietijzer in de zwarte hoogglans gezet.  Was echt vergeten hoe therapeutisch dit kan werken. Je ziet de boel onder je handen mooi worden. Ik word er echt helemaal relaxed van. Zit nu te wachten totdat het droog is zodat ik de andere kanten ook kan pakken.
Voor morgen heb ik nog geen concrete plannen. Een beetje aan lummelen lijkt me wel wat...kan ik best aan wennen zo.

1 opmerking:

OpnieuwBeginnen zei

Knap dat je tevreden bent miet kleine winsten. Ook knap dat je er tijdig uitspringt.