Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 15 april 2015

Blij Blij Blij

Oh wat ben ik blij. Vanmorgen naar mijn werk gereden om te kijken wat de uitslag is van mijn examen. En gelukkig ben ik geslaagd. Nog twee monsters te gaan de volgende staat ergens eind mei volgens mij. (Bewust besloten om het vandaag niet te checken) ik gun me even een moment rust, lees breng mijn huis weer op orde, en dan maandag weer verder met de volgende studie. Vandaag bij mijn moeder in de tuin gezeten het is hier nog een rommeltje van het kippenhok dat we gebouwd hebben dus niet echt gezellig en zo kon ik mooi even de boel de boel laten en mijn zinnen verzetten. Als straks oudste dochter ook op bed ligt en de zon weg is begin ik met t opruimen en schoonmaken van de woonkamer. Elke keer een klein stukje omdat ik nogal kortademig ben nog steeds. Ik wil graag vrijdagmiddag alles in huis aan kant hebben zodat ik met een heerlijk gevoel t weekend in kan. En wie dan rommel maakt mag t ook zelf opruimen. (Of zou een kond van 20 maanden dat nog niet snappen?)

4 opmerkingen:

Gewoon Vlijtig zei

Gelukkig. Van harte gefeliciteerd.

Lot zei

Wat een fijn bericht, gefeliciteerd.

Anoniem zei

hier zijn ze ouder 16 en 18 en zelfs die snappen het niet haha opruimen van je eigen rommel
gefeliciteerd met het behalen van je examen
gr tineke

Kopka zei

gefeliciteerd!