Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 30 maart 2015

Toch nog bijgekocht

Vanmorgen mocht ik al om half negen in de tandartsstoel gaan liggen. Wortelkanaalbehandeling die nu echt niet meer langer uitgesteld mocht worden aldus de tandarts. Had hem drie jaar geleden al zichtbaar maar was toen zwanger en wilde na mijn zwangerschap pas verdoving in mijn lijf. Ondanks dat de beste man aangaf dat t geen kwaad kon bleef ik een unheimlich gevoel houden en dus geen behandeling voor mij. Toen ik mijn miskraam had had ik even wat anders aan mijn hoofd en dus geen behandeling, vervolgens weer zwanger en dus geen behandeling en ach als t toch verder niet echt heel erg zeer deed...wat zomaar komt moest ook zo maar weggaan in mijn ogen. Twee weken terug echter begon de pijn toch wel erger te worden met name als ik iets warms dronk. Toch maar de tandarts bellen voordat het uit de klauwen zou lopen. Mocht afgelopen donderdag komen en er werd een foto gemaakt. Zowel de assistente als de tandarts schudden hun hoofd, dit moest toh echt wel heel erg zeer doen. Ik gaf aan t vervelend te vinden maar echt pijn mwah. Ik moest een vervolgafspraak maken en de assistente achter de balie gaf aan dat ik eind april aan de beurt was. Ik zei prima. Daar kwam de tandarts uit zijn hok gestoven met de mededeling dat ik maandag er tussen gezet moest worden. Haha man he. Dus ben geweest, Ben d´r altijd zenuwachtig voor maar odra de verdoving erin zit moet ik oppassen dat ik niet in slaap val.
Ben prettig geholpen.

Dan de beurs, aandeel genfit was 6% gestegen zag ik, had eigenlijk om negen uur achter de laptop willen zitten maar helaas lag toen nog in de stoel. Thuisgekomen heb ik de laptop opgestart en besloten om nog 100 stuks genfit bij te kopen tegen de dan geldende koers. 31,50 euro. Heb er dus nu 169 staan tegen gemiddeld een 36 euro.)iets minder maar door de meerdere aankopen die elke keer tine euro kosten hou ik het daar maar even op. Hoop dus nu dat ze snel terug gaan stijgen naar de koers van twee weken terug en dan ogen ze er op een 50 euro denk ik maar weer uit.
)en dan te bedenken dat ik ze daarvoor aankocht een paar weken terug.
Hopen op een goede beursweek. Ga me zo klaarmaken voor mijn werk. Mag tot 21,00 uur vanavond. Gelukkig met gezellige collega´s dus dat is het zo.

Geen opmerkingen: