Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 19 maart 2015

Mijn interview met Huisvlijt

Enige tijd geleden werd me via de mail gevraagd of ik mee wilde werken aan een interview over beleggen. Ik heb teruggemaild dat ik dit wel wilde en de vragen beantwoord. Was nog best lastig daar ik het al zo'n tijd doe en geen goed overzicht meer heb van wat ik er mee verdiend heb. Ik moest dus echt even terug in de herinneringen om te kijken wat ik allemaal al gedaan had. Ze heeft het erg leuk samengevat daar ik nogal snel de antwoorden heb opgeschreven en het enigszins onsamenhangend vertelde. Vind he het leuk om te lezen kijk dan op www.huisvlijt.com

3 opmerkingen:

Gewoon Vlijtig zei

Als leek zijnde blijft het inderdaad wel onduidelijk. Het is meer waar jij allemaal in geïnvesteerd hebt. Ik ben ook vorige week begonnen met crowdfunding en ben ook wel benieuwd.

OpnieuwBeginnen zei

ING dutch fund was een goed fonds, tot de crisis begon.

Vlijtig Liesje zei

Bedankt nog voor je medewerking aan het interview. Veel succes met beleggen!