Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 8 februari 2015

Warhorse

Gisteren zijn we met onze oudste dochter naar Warhorse geweest. En ik moet zeggen dat ik het echt helemaal geweldig vond.
Dochterlief was nog een beetje te jong achteraf gezien, en werd ook nog eens ziek tijdens de voorstelling. Tijdens de pauze nog een paracetamol gegeven, zodat we t einde konden halen.
Dochter vond de voorstelling op zich wel mooi maar had echt last van t geluid. Eerlijk gezegd had t van mij ook iets minder hard gemogen, maar waar wij kunnen filteren bezit zij die gave nog niet en wordt bijna hysterisch als t te lang duurt. Volgende keer earplugs mee als we haar weer meenemen voor de zekerheid.
Vandaag ga ik met mijn schoonzusje naar de IJhallen, kijken of we nog wat kleding voor Vintykids kunnen scoren. Ik heb al weer een tas klaar staan om op te sturen maar er is nog wel wat extra ruimte in de tas. Heb er zin in wordt vast weer lachen, gieren en brullen met zijn twee en daar ben ik wel even aan toe.
Allemaal een hele fijne zondag toegewenst.

2 opmerkingen:

Daantje zei

Fijn dat jullie de voorstelling mooi vonden! Ik vond het idnerdaad ook erg luid! Maar wel indrukwekkend ook

propay.nl zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.