Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 10 februari 2015

Rommelmarkten I love it

Afgelopen weekend ben ik met mijn schone zuster naar de rommelmarkt geweest, oh wat is dat toch lekker. Ik moet bekennen het eerste half uur heb ik nodig om te acclimatiseren maar daarna trekken en graaien maar in bergen kleding huisraad speelgoed. Ik ben dan ook weer goed geslaagd, heb hele mooie winterjassen kunnen scoren voor twee euro per stuk, ze zijn voor mijn eigen kinderen voor volgend jaar en als ze ze netjes kunnen houden gaan ze daarna in de zak naar Vintykids en krijg ik er hopelijk een twintig euro voor terug. Kijk dat is leuk inkopen. Ik heb wat korte broeken kunnen scoren voor in de zak, een supermooie nieuw rokje van jottem voor dochterlief, we hebben 21 maart een feestje dus die hangen we nog eventjes apart daarvoor. Verder heb ik een paar hele mooie zwarte laarzen kunnen scoren voor twee euro en voetbalschoenen met bijpassende scheenbeschermers voor een euro. Deze stonden op t wensenlijstje van mijn oudste dus helemaal blij. Een mooie gymtas voor maar twee euro en een klein tasje voor een euro. We waren nog nooit bij deze markt geweest maar ga er zkers nog eens vaker heen.

Verder heb ik van t weekend echt een hele mooie auto gezien waarover we nu echt aan t twijfelen zijn. Onze spaarrekening heeft een astronomisch bedrag bereikt en ik heb er erg mijn best voor gedaan maar nu t er dan opstaat twijfel ik of ik t wil uitgeven. Ik moet natuurlijk nog even doorsparen voordat we het hele aflosvrije gedeelte van de woning bij elkaar hebben gespaard maar het feit dat t momenteel niet tastbaar voor me is en ik er niets van kan zien nekt me. Ik ben een dief van mijn portemonnee als ik nu aflos op de hypotheek gezien de boete die ik krijg van tien procent. Dan nog maar drie jaar wachten, misschien als ik t doel concreter maak en me meer richt op t bedrag dat tegen die tijd klaar moet staan dat ik t gemotiveerd sparen weer op kan pakken. Mmmm merk dat ik hier mijn gedachten beter over moet laten gaan...het is ook nog wel erg vroeg.

Ga ik nu mijn aandacht maar eens verplaatsen naar de bovenverdieping mag vanmiddag en vanavond werken hebben we nog mooi even de tijd om de boel aan kant te maken. Fijne dag

Ondertussen badkamer schoon Check 


3 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Ik vind het ook lastig om geld van mijn spaarrekening uit te geven. Terwijl ik het natuurlijk niet voor niets heb gespaard.... Best een rare valkuil eigenlijk.

Anoniem zei

Mooie bedkamer! En ik dacht nog wel dat je daar vast veel rommeltjes zou hebben omdat je daar vaak over praat wat betreft de woonkamer! Nou super strak!
Ben best benieuwd naar de rest van je huis!

Groetjes

geldover zei

Haha Anoniem je ziet niet voor niets de na foto alleen. Alles net weer achter slot en grendel opgeborgen na de blog van huisvlijt te hebben gelezen. Kostte wat tijd maar gelukt vandaar dat ik gewoon ook even trots een foto wilde delen