Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 25 februari 2015

Kcheng

Hoe kom je snel van je geld af? Nou ga een weekend naar C*nterparcs en ga met een lege tas naar t zwembad. Kopje koffie 2,50 euro. Doen we dus niet meer he? Eerst moeten we een auto terug verdienen. :-) Helaas zijn we de thermoskan vergeten. Doen we de volgende keer niet meer, want als ik anderhalf uur in het zwembad heb gezeten snakt mijn hele lijf naar cafeïne en niet naar de ranja die we nu bij ons hadden. T is dat we zoveel thermoskannen thuis hebben en dat t nog een dag afzien wordt anders had ik acuut een a. Ction opgezocht om er een op te halen. Had gelukkig nu wel lekker snaai mee. 
Ik moet zeggen dat ik me beel veel van dit park had voorgesteld daar het veel duurder is dan bv de roompot parken waar we normaal naartoe gaan. Maar als ik eerlijk ben doe mij maar roompot iets minder grootschalig dan dit en beter betaalbaar. De uitvalswegen hier zijn wel fijn want we zitten binnen een half uur ik Duitsland. Vinden we heerlijk omdat we daar zo lekker kunnen winkelen heb voor de jongste al een leuk jurkje gekocht voor het bruiloftsfeest straks van opa en oma. Hopenlijk vind ik morgen ook nog wat leuks voor de andere dochter.
We hebben weer veel teveel meegesleept hier naartoe en waren al afgeladen vol. manlief moest nog even wat vergeten boodschappen halen en deed vervolgens ook voor een week of drie boodschappen maar eens even kijken wat we morgen nog kunnen opmaken aan grote dingen zodat we wat meer plek in de auto hebben.
Vrijdag de laatste dag mogen we nog volledig van de voorzieningen gebruik maken, twijfel nog wat we gaan doen want vind het ook wel lekker om vrijdagavond alles in huis weer in de kasten te hebben liggen zodat we de rest van t weekend relaxed kunnen doorbrengen.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Naar welk park van Centerparcs zijn jullie geweest ?
Wij gaan komende zomer (net als in 2013) naar Het Meerdal. We genieten er met volle teugen van.

Samantha zei

Denk het heiderbos. Wij zijn daar afgelopen zomer en de zomer daarvoor geweest en waren ook binnen het half uur in Duitsland. Toen hebben we ook flink ingeslagen. luiers bij de dm en voedingsmiddelen bij lidl en als. en veeeeel kleding voor de meiden bij kik

veel plezier nog!

Anoniem zei

Ik ben geen fan van Center Parcs. Zeker niet in de vakanties. Wij gaan liever naar Landal. Overigens is dat nog niet eens heel duur voor koffie. Wij zaten vorige week in een tentje in Amsterdam en daar kost koffie EUR 3,25 per kopje. Geen prijzen meer.
Nic

Vlijtig Liesje zei

Op vakantie gaan is best duur vaak inderdaad. Maar als je het dan maar fijn hebt!

Top dat je een leuk jurkje hebt kunnen scoren voor je dochter.