Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 20 februari 2015

Das weer anderhalve dag minder werken.

Vandaag ging de beurs ook weer lekker omhoog. Zo lekker dat ik 124 euro winst kon pakken. Probeer wel weer andere aandelen ervoor terug te kopen zodat we doorinvesteren en de pot mooi nog verder kan oplopen.

Verder een druk schoonmaak en opruimdagje. anlief is zondag jarig en we gaan maandag een midweek weg. Druk dus om het huis aan kant te maken, voorbereiding voor de verjaardag te doen en ook nog even al het bedlinnen te verschonen. Want niets zo fijn als in een schoon bed thuiskomen.

Doen we morgen samen de boodschappen en brengen oud papier en glas etc weg. Heb er zin in!

3 opmerkingen:

Daantje zei

Super zeg!! Sander en ik zitten er ook wel eens over te denken om wat geld te beleggen. Maar wat is nou het minimum wat je moet inleggen voor zoiets??

Vlijtig Liesje zei

Fijn zeg! Ik durf dat niet beleggen, maar zo klinkt het leuk!

Vlijtig Liesje zei

Hoi daar ben ik nog een keer! Zou je misschien tijd en zin hebben om mee te doen aan een interview over beleggen voor mijn blog www.huisvlijt.com?

Als ik er op jouw blog over lees klinkt het altijd heel positief. En ik zou er wel graag meer over willen weten.

Als je wilt meedoen mail me dan op nicoleorriens@gmail.com