Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 29 januari 2015

Bijna een maandloon extra deze maand

Ook bij mijn beleggingen ging het de afgelopen week goed. Heb er weer meer aandacht aan besteed deze maand en had wat bijgekocht. Gisteren heb ik 700 euro kunnen pakken op het aandeel Genfit waar ik erg blij mee ben. )achteraf had de winst nog een 500 euro extra kunnen zijn) Ook een ander aandeel schoot lekker in de plus naar een 300 euro winst. Aangezien ik daar meer van verwacht heb ik deze nog laten staan, toen ik echter vanmorgen zag dat het aandeel aan het kelderen was en mijn winst geslonken was naar een 220 euro besloot ik dat binnen de besten zijn en heb ik ze verkocht. Heb er al wel weer aankooporders ingezet op een lager punt.
Ook kocht ik vandaag nog Fugro en Shell aan, deze aandelen zijn helaas nog verder aan t dalen dan mijn aankoopprijs, maar zodra ik er een 100 euro winst op kan pakken staan ze klaar voor de verkoop voor een ander.:-)

Met de rest van de doelen gaat het goed. Deze week komt oma op bezoek en dan ben ik normaal zo een drie kilo zwaarder. Was al drie kilo voor de tijd kwijt dus zal al wel mooi afgevallen zijn. Volgende week weeg ik me wel weer want nu valt er geen peil op te trekken.

Ik ga me vandaag weer storten op de huishoudelijke taken, krijg ze maar niet rond, de weken lijken wel steeds harder te gaan. Denk dat we morgen samen de box maar eens gaan opruimen. Dochter zit er niet meer in en het wordt dan echt een sta in de weg.
Ik ga proberen om hem te verkopen. Wie weet heb ik geluk, het is een oude box, maar het voordeel daarvan is dat ie lekker groot is.

Vanmiddag wil ik nog een rondje gaan lopen, ben even afhankelijk van het feit hoe laat de jongste uit bed komt, ze is de hele week ziek geweest en volgens mijn moeder wil ze elke keer na een uurtje in de benen te zijn geweest erg graag weer naar haar bed. Nou dat bleek vanmorgen ook een glimlach van oor tot oor toen ik haar weglegde.

Dan nog even een kleine anekdote die mijn oudste dochter beschrijft.
Op school moest ze haar eigen geboortekaartje maken. Kijk ik naar het kaartje heeft ze er één van haar zusje gemaakt. Dus ik zeg maar dat was toch niet de opdracht? Nee mam, maar ben d'r gek, als ik die van mezelf maak kan de naam van mijn zusje er niet bij op want die is na mij geboren en zij hoort toch echt bij ons gezin.
Ik smelt dan helemaal. Als je 8 bent en over zulke dingen nadenkt. Ben zo benieuwd hoe dit wijffie zal opgroeien......

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Wat heerlijk dat je zoveel hebt verdiend zeg! Een fijn extratje.