Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 23 januari 2015

Alles wat aandacht heeft groeit.

Het is al vaker tegen me gezegd alles wat aandacht heeft groeit.
En inderdaad.  In mijn poging om meer inkomsten te genereren heb ik op diverse facebookgroepen een link achtergelaten van panelwizard. Hierdoor hebben zich weer mensen aangemeld en als deze net zo enthousiast worden als mij krijg ik per persoon hier een euro vergoeding voor.

Morgen heeft manlief een cursus en dan ga ik gewapend met een fototoestel maar eens even de zolder op om te kijken wat er allemaal weg kan tegen leuke prijsjes. In het kader van elke euro is er 1.

Ik ben bezig om een vakantiepot aan te leggen we gaan in de voorjaarsvakantie een weekje lekker weg. Wil eigenlijk ervoor zorgen dat we ons zakgeld van te voren in een aparte pot bij elkaar bezuinigd hebben. Ik ben van plan in ieder geval een dag te gaan gourmetten, en verder lekker makkelijk te doen met het eten. Pannenkoek, lekkere verse pan soep. macaroni of spaghetti. IK las al dat we op de aankomstdag vanaf half vier de sleutel kunnen krijgen maar al wel van tevoren gebruik mogen maken van de faciliteiten van t park. We gaan er dus lekker voor zorgen dat we een hele dag hebben en pakken onze zwemspullen wel even apart in en zo dat we er makkelijk bij kunnen. Moeten we alleen even kijken hoe we het doen met de jongste want die moet op een gegeven moment ´s middags wel even slapen anders is ze niet meer te genieten. Maar bij mooi weer hebben we een wandelwagen en bij minder mooi weer de auto tot onze beschikking. Laken en linnen nemen we zelf mee, wellicht heb ik zelfs nog wel oude handdoeken en theedoeken die na afloop er zo kunnen blijven. Scheelt meteen weer ruimte in de kliko.

Qua doelen heb ik me voornamelijk bezig gehouden met t lopen. Qua beleggen heb ik aandelen Bam verkocht met een 75 euro winst, deze heb ik naar de spaarrekening van de kinderen geboekt, mogen ze het samen delen. Ik wil van het weekend eens kijken naar een voor mij werkbaar schema voor in huis. Wil min of meer ook beginnen met de grote schoonmaak. Ja lekker ouderwets, maar het idee dat alles in huis een keer onder handen is genomen geeft me ook wel een stuk rust.

En nu nu ga ik me klaarmaken om de kas van de buurtvereniging te controleren. Goed voor de sociale contacten zullen we maar zeggen. Tot laterz.

Geen opmerkingen: