Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 23 december 2014

Eerste kostenbesparing in 2015 geregeld

Vandaag heb ik dan eindelijk de (ahum) moeite genomen om aan mijn ziektekostenverzekeraar te vragen om mijn premie jaarlijks af te schrijven, er gaat nu in de tweede week van januari een bedrag van een 2800 euro van de rekening, veel geld maar in de daarop volgende maanden zien we dan niet meer elke maand de afschrijving en is het lekker betaald. Helemaal zeker weet ik het niet maar volgens mij scheelt het een 100 euro op jaarbasis, das toch een dag werken 😋 het allerliefst reken ik in uren of dagen werken als ik geld bespaar.
Begin januari ga ik meteen weer geld overmaken naar de hypotheek op t gedeelte met 3,5% rente. De spaarhypotheek zit aan de bandbreedte vol en op 2,5% heeft t geen zin om af te lossen😂 zelfs met de huidige lage spaarrente vind ik het vastzetten in de woning van t geld dan niet handig. Ik spaar dus nu door tot de volgende renteherziening en wellicht dat ik t dan wel de moeite vind om ineens een gedeelte weg te poetsen.
Ik moet zeggen dat we een heel mooi jaar achter de rug hebben financieel gezien. Mijn spaardoelen zijn ruimschoots  gehaald. Ik ga me maar eens beraden op de plannen voor t aankomende jaar

4 opmerkingen:

Een pas op de plaats zei

Een goed financieel jaar ondanks dat je werd opgelicht met de camper? Is het goed afgelopen en heb je het geld terug kunnen krijgen?

geldover zei

Nee dat niet ga ervan uit dat ik dat ook niet meer krijg moet zeggen dat ik er ook helemaal niet meer aan gedacht heb nu. Geld is weg en zal weg blijven kan ik lang over na blijven denken maar heb je alleen jezelf mee. Mochten ze ooit worden opgerold dan os het alleen maar een meevaller

Janne zei

Ik betaal ook per jaar en voor partner en mij scheelt dat 80 euro!
Toevalling stond er in het tijdschrift van de NKC iets over oplichters die via Engeland (?) campers te koop aan bieden!

Vlijtig Liesje zei

Ik betaal ook het liefst alles in één keer, maar mijn man wil het per maand doen.