Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 14 november 2014

Weekendjes weg

Het is weer de tijd van t jaar afspraakje hier afspraakje daar. Alsof de dubel ermee speelt is manlief de hele week niet thuis net als ik dus in t weekend weg ga. Vanavond is hij er laat weer en ik moet er morgen vroeg uit omdat ik met vier vriendinnen op stap ga en een nachtje wegblijf. Vorig weekend was ik ook al een nachtje weg met mijn lieve vriendinnen/collega's. Ik heb aan de ene kant nu echt zoiets van had ik maar niks besproken, had graag lekker de hele zaterdag naast manlief op de bank gezeten. Lekker knuffelen en tegen elkaar aanhangen. Nou ja houdt ie tegoed zullen  we maar zeggen. Zat nog te denken om lekker met zijn viertjes een nachtje weg te gaan maar met alle feestdagen geen zaterdag kunnen vinden waarin dit nog dit jaar in te passen is. Januari en februari zijn in onze familie de verjaardagsmaanden bij uitstek en maart is me nu nog te ver weg om over na te gaan denken. Wellicht dan toch maar een keer op een zaterdag vroeg in de auto en ergens heen karren om 's avonds toch ons eigen bed weer op te zoeken. Voor nu fijn weekend. Volgende keer een update over de financiën denk ik zo

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Wat een volle agenda! Maar een dagje uit is een goed alternatief denk ik.