Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 2 oktober 2014

Loslaten

Ja het is even niet zo consuminderen op mijn blog, zit zo in de ik ben happy fase dat ik mijn aandacht daar nu niet zo op gericht heb. Wel ben ik in drie weken bijna 8 kilo afgevallen. Dit doordat ik ineens heel bewust eet en geen zin meer heb in troep. Mijn emotionele buien zijn weg en ik voel me echt de meest gezegende vrouw op aarde. Een man met wie ik alles kan delen, twee superlieve meiden en we zijn allemaal gezond. Manlief en ik hebben allebei een baan en momenteel ben ik ook daar helemaal happy, zoals een collega tegen me zei je loopt te stralen als een opgepoetste kerstbal. Het is weer tijd om mijn zegeningen te tellen en dat doe ik nu meerdere malen per dag. Het houdt me in de goede moed, wat heb ik een dal gehad zonder het te zien. Vind t raar dat t me overkomt, maar geniet er dubbel en dwars van.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat heerlijk voor je!
Je lijkt bijna een beetje manisch maar daar schrijf je te rustig voor.
Je zegeningen tellen is heel erg goed, moet je ze wel voelen natuurlijk maar dankbaarheid is de krachtigste en meest helende emotie die er is.
Enjoy the ride!

huis tjokvol zei

wat super fijn voor je,ga zo door en geniet.

gr yvonne

Loes zei

Geweldig voor je. En heel herkenbaar.
groet, Loes

Vlijtig Liesje zei

Wat fijn zeg! En hoe komt dat nou? Ben je vanzelf uit het dal gekomen?

Gewoon Vlijtig zei

Goed zo, fijn om te lezen dat het beter gaat.