Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 13 september 2014

Rommelmarkt

Vanmiddag met mijn moeder naar een rommelmarkt geweest. En ik merk dat ik verzadig raak. Ik heb voor de kleine meid een paar stoere laarsjes gevonden voor twee euro. Ze lijken nu erg jongensachtig maa ik ga ze zelf pimpen met roze strikjes en kralen en dan zijn t stoere vrolijke meidenschoenen. Heb het idee ergens op een facebookgroep gezien.
Verder heb ik nog twee plantenbakken gekocht samen voor twee euro. Deze ga ik een andere kleur geven en dan achter het huis zetten. Ik denk met iets eetbaars erin. Verder kocht mijn moeder een mooie naaimachine voor 7,50 euro en een grote plantenbak ook voor een euro.
De inbreng was dit jaar minder dan andere jaren, er was ook veel kapot spul meegegeven. Jammer want daar kunnen ze immers niets mee en kost alleen veel geld om t af te voeren. Zodra mijn potten klaar zijn maak ik een foto.

Geen opmerkingen: