Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 15 september 2014

Planning

Zo dochterlief wou echt om half zeven haar fles. En liet dat merken. Aangezien deze moeder dacht dt haar vader ook nog ergens in huis liep wilde ik de signalen negeren maar helaas. Pappie bleek de deur al uit en dochterlief gaf niet op.
Dan er maar uit.
Ik ga voor vandaag maar eens even een lijstje met taken maken van wat er allemaal moet gebeuren. We beginnen met de toiletten, de was kan aan de lijn en heb er nog twee te strijken staan. Onze slaapkamer moet een grondige beurt krijgen en die van de meiden een snelle stofdoek. Links en rechts nog een boodschap en dan ben ik er wel klaar mee want er komt nog regelmatig iets voorbij wat je dan ook nog even meepakt.
Ik zal zo het programma opstarten zodat ik de beurs vandaag weer in de gaten kan gaan houden.
We nemen eerst maar eens een grote bak thee en zorgen dat de oudste met een natje en droogje naar school toe komt.
Fijne dag allemaal.

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Klinkt als een veelbelovende dag! Ik hoop dat je goed aan de slag hebt kunnen gaan :)