Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 26 september 2014

Hoe 1 opmerking mijn week maakte.

De afgelopen week in een mega positieve mood doorgebracht. Ik liep op wolken en kon de hele wereld aan. Nou ja liep loop er nog steeds op.
Vorige week stond ik bij een collega aan de desk, laten we hem maar even me Positivo noemen. Het was me nog nooit eerder opgevallen maar ik word echt blij van zijn aura. Kan t niet omschrijven maar doet me goed. Ik had t weer helemaal gehad en gaf dit dan ook aan, wel met een beetje humor om zijn energie niet te beïnvloeden en pff ineens eureka. De rest van de dag heb ik alles wat niet lukte weggelachen zoals mijn collega dat ook doet en echt ik voelde me de berg weer opkomen. Kennelijk viel t mijn collega's ook op want toen ik woensdag naar huis ging zei een collega tegen me Goodbye Sunshine. Voel me echt super en laat me niet van de wolk afknikkeren. Mocht ik dus negatief overkomen in een volgende blog mijn vraag om me even aan dit moment te herinneren.
Het gekke is dat van de week in mijn omgeving ik echt t ene slechte nieuws naar t andere kreeg. Twee bevriende stellen gaan scheiden, blijkt dat ze al een dik jaar alleen aan t vechten zijn en er niet meer uit komen. Een collega heeft een punt achter haar huwelijk gezet. Een vriendin wacht in spanning een onderzoek af. 
Een ander zit echt vreselijk diep in de put en worstelt met zichzelf. Ik probeer met kleine speldenprikken te helpen. Een sms een kopje koffie samen drinken en een luisterend oor bieden. Ik hoop echt dat ze allemaal ook weer in de positieve flow terecht komen.

3 opmerkingen:

Unknown zei

hoe bewolkt het ook maar is de zon gaat toch wel weer schijnen. Je moet het alleen willen zien.

Anoniem zei

Toch niet verliefd?? ;-)

Vlijtig Liesje zei

Wat leuk om iemand in je omgeving te hebben zeg! Fijn hoor.