Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 1 september 2014

Hap snap

Ben vandaag hap snap in mijn huis bezig kan nergens de focus op houden maar bedenk me dat wat ik doe ook gedaan moet worden en me dichter bij mijn doel een opgeruimd en schoon huis brengt.
Heb het aanrecht al glad en schoon gemaakt en de aanrechkastjes aan de buitenkant ook even met een sopje gedaan. (En dat was nodig ook) heb een was gevouwen, een was gewassen en in de droger gestopt en een was gedraaid die nu aan de waslijn hangt. We kiezen vandaag even deels voor gemak maar ook deels voor besparen. Wil de kamer nog even met een natte doek en een natte zwabber doen en dan os die wat mij betreft ok. Dan wil ik nog even onze slaapkamer aanpakken want daar is oorlog uitgebroken. Ivm de verjaardag hebben we daar 'even' al onze jassen neergegooid tezamen met was die nog in de kast moet en manlief die er van t weekend in is gaan trekken om eruit te halen dat wat ie aanwilde is dit geen goede combinatie. Ook maar even met een natte doek door dan. En misschien zelfs nog wel even lekker weer een schoon dekbed erop. Al is dat misschien ook wel iets voor aan t einde van de week. De oudste wilde bij oma eten tussen de middag dus hoef ik zoals het nu lijkt alleen voor de jongste en mij zorgen. Voor allebei nog een prakkie staan en mocht manlief in zijn eigen bed willen slapen en thuis willen eten dan is er ook nog wel wat voor hem in huis dat we zo kunnen klaarmaken.

Op dit moment ben ik via FB lid van twee groepen nl gratis ophalen met als doel daar dingen op te zetten om weg te geven, wat ik trouwens ook al gedaan heb, maar heb er ook een leuk hobbelpaard voor de jongste gescoord. Ga het denk ik toch weer afmelden daar ik teveel de neiging krijg om telkens te kijken wat er nu weer op staat. De andere is hergebruik en creatieve ideetjes, ook erg leuk wat daar aan ideeën voorbij komt en mijn handen jeuken dan maar kan gewoon even de tijd er niet voor vinden. Dit is ook de reden dat ik momenteel minder blog. Wel kijk ik elke dag op de nodige blogs mee naar jullie belevenissen.

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen: