Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 1 september 2014

Gratis krantje met een kop thee, koffie of cappuccino?

Graag wil ik nogmaals op deze wijze bij jullie alles met korting onder de aandacht brengen.
Zie mijn link hiernaast, ik moet eerlijk aangeven dat de site ook enigszins aan mijn aandacht is ontsnapt, maar heb net weer een aantal aanbiedingen kunnen plaatsen. Waaronder twee weken gratis de volkskrant, waarbij na twee weken de toezending automatisch stopt.
Ook vond ik een bon voor een gratis kop kofie, thee of cappucino bij la place dus deze ook geplaatst.
Ik heb het idee dat de site een beetje stil ligt daar ik zo makkelijk twee nieuwe aanbiedingen kon plaatsen. Eens even kijken dus of het plaatsen van nieuwe aanbiedingen en gratis te verkrijgen spullen me wat geld in het laatje gaat brengen voor de zo gewilde camper. Haha. Dan moeten er wel heel veel mensen zijn die geinteresseerd zijn in de krant of cappucino. :-)

Zie de link aan de linkerzijde.

Geen opmerkingen: