Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 8 september 2014

Genoten

Gisteren zijn we heerlijk met zijn viertjes naar het zwembad geweest. Lekker hoor we rijden er een uur voor maar dan hebben we ook een zwembad waar je rustig op de kant kan zitten zonder dat je verkleumd en waar het drinken bij de prijs in zit. Omdat de baby mee is kregen papa en mama korting en zo kwam het dat we voor 17 euro binnen waren. Ik had zelf de sausjes meegenomen voor bij de patat. Ik heb lieve hartjes gekocht bij de action waar ik de saus in kan doen, geld heb je na een keer meenemen er weer uit en neem die dingen nu standaard mee als ik verwacht dat we ergens patat gaan eten. :-) want tegenwoordig betaal je 50 cent voor een beetje saus te gek gewoon.
Onze dochters hebben beide enorm genoten al gaf de kleine om half vier aan dat ze echt aan slapen toe was en dit niet in het zwembad wilde doen. In de auto sliepen ze allebei tot snurken aan toe.
Ik moet zeggen dat als wij de ogen hadden dichtgedaan wij ook in dromenland waren geraakt. ;-)
Deze week mag ik drie dagen op t week opdraven, mag ik een buurtbbq helpen organiseren en moeten we vrijdagmiddag opnieuw met de oudste naar de tandarts omdat ze afgelopen vrijdag bang was voor de verdoving en de mond niet meer open wilde doen.
Ga deze week weer kijken waar ik kan besparen nog maar eens spullen op MP zetten die het huis wel uit kunnen. Ik moet zeggen dat ik wel reacties krijg niet de hoofdprijs vraag, maar mensen haken af zodra ik zeg dat het een deal is.
Afgelopen zaterdag heb ik een stuk vloerbedekking weggegeven, lag al jaren in de schuur en nu ik et weggaf dacht
Manlief dat ie er wat mee wilde. Is dat even jammer.
Ga zo even de was ophangen scheelt weer een keer de droger aanzetten.

1 opmerking:

Mevrouw W. zei

Heerlijk zo'n dagje met de Kids naar het zwembad! En je hebt gelijk hoor dat je de sausjes zelf meeneemt.

Ik verkoop niet meer op MP. Er reageren mensen die niet willen kopen, of ze willen iets vrijwel gratis hebben terwijl ik toch vaste prijzen hanteer. Dan sta ik liever een dagje op de rommelmarkt, want dat is tenminste gezellig.