Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 21 augustus 2014

You make me feel....

De afspraak bij de kaakchirurg ging top. Echt wat een ontzettende lieve man is het. Vorige twee keren heeft hij mij ook geholpen en ik vind echt dat die man zijn val verstaat. Verdoving zetten is echt een vak apart, deze man kan dat geweldig, je voelt niet eens dat je verdoofd wordt. Tijdens de ingreep hield ie me constant op de hoogteet wat ie aan t doen was. Meer dan wat duwen heb ik er niet van gemerkt. Toen ik t ziekenhuis uitliep ben ik meteen nog even boodschappen wezen doen en bij de kring langsgeweest :-) helft van t gezicht was nog verdoofd maar ach wat kan t schelen. Tegen vier uur merkte ik dat er pijn op kwam. Heb maar gauw paracetamol gepakt en aan t einde van de middag nog even geslapen, ook begin van de avond dummelde ik elke keer in. Het is nu 00.15 uur en ga zo weer lekker mijn ogen dicht doen.trusten of goedenmorgen ;-)

Geen opmerkingen: