Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 19 augustus 2014

Opruimeritus...

Ja het is hier dan eindelijk zover. Ik kan zowaar eens wat wegdoen. Heb maandagmorgen na het wegbrengen van de oudste naar school en de jongste naar mijn ouders omdat we om half elf begrafenis hadden ook nog even zeer snel de beide kledingkasten bande kinderen leeggedronken en snel alles wat te klein was eruit gegooid en dat wat nog goed was netjes weer terug inde kast gelegd.wordt nu gewoon blij als ik de kasten opentrek. De te kleine kleren kan ik kwijt aan iemand die ik niet ken maar die ik benaderd heb omdat ze een mobiel  zocht. Heb die van mij aangeboden voor twee, vijftig en toen ik haar meer aanbood maar ze aangaf er geen geld voor te heben besloot ik dan de rest maar aan haar te geven. De 2,50 euro is voor de kids in de spaarpot maar daarvoor leer ik het aan huis af. De andere zak met kleding van de oudste gaat naar mijn collega die het ook kiet al te breed heeft met twee kids en een man die een rommeltje maakt van de alimentatie. Verder heb ik nog een antiek boxkleed haha weggegeven aan iemand die aan een ander vroeg wat kost t kleed, diegene gaf aan gaat alleen met de box weg waarop ik dacht dat scheelt mij mooi ruimte in de container.:-)

Morgen heb ik een afspraak bij de kaakchirurg om een kies eruit te laten snijden. Waarschijnlijk is het dan niet slim om allemaal te gaan bukken en de zolder op te ruimen, wellicht dat het me nog een uurtje lukt voordat ik weg moet naar t ziekenhuis Ik kan nog meer kleding uitzoeken en dat aanbieden op de weggeefhoek. Weg is weg en geeft ruimte in mijn hoofd. Verder is er nog kleding van de oudste die nog bij de jongste de kast in kan voor de winter.

Ik heb ondertussen ook een cadeau voor de jongste, heb via de weggeefhoek een mooi hobbelpaard alias lieveheersbeestje gekregen. Moet hem nog schoonmaken en snel opknappen maar vindt em helemaal leuk en hopenlijk dochterlief ook. Storten we lekker t geld op haar rekening voor laterz als ze heeeeel groot is haha 

Geen opmerkingen: