Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 18 augustus 2014

Dag met grote tegenstrijdigheden

Het regent hier pijpenstelen. Vanmorgen hebben we een oom van mijn man naar zijn laatste rustplaats mogen brengen. Het verdriet van de (klein) kinderen greep me zo aan dat ik me emotioneel helemaal leeg voel nu.

Over een uur mogen we vieren dat mijn ouders al veertig jaar bij elkaar zijn. Moet nu eerlijk gezegd nog even niet aan feest denken, hopen dat mijn stemming ook hier snel aangepast mag worden op de rest van de familie. Pfff als ik mijn hoofd nu even een paar uur nog onder de dekens kon steken dan deed ik dit gelijk.
Maar helaas moet nog eea regelen...

2 opmerkingen:

Gewoon Vlijtig zei

Veel sterkte gewenst. Misschien wordt het evengoed een leuk feest. Hier heeft het vandaag nog geen druppel geregend. Hebben wij fijn de haag in de tuin kunnen snoeien.

LLMM zei

Sterkte! ZUlke dagen kunnen behoorlijk uitputtend zijn.