Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 29 mei 2014

Weer gecashed...

Vandaag weer even achter de aandelen en 70 euro kunnen cashen. Gelijk gedaan. Er staat voor 1 aandeel opnieuw een aankooporder in dus hopen dat ik die morgen weer in mijn portefeuille kan bijschrijven. Ik zie de koers stuiteren dus hoop dat ik hem elke keer met een 40 euro winst kan verkopen om hem dan tegen een lagere koers weer aan te kopen. Het blijft een gokje wagen maar voel me er goed bij. Kwam er gisteren achter dat iemand me nog 100 euro verschuldigd was. Gelijk maar even gebeld en dit geld komt er ook aan. We gaan straks lekker met zijn viertjes uit eten. Heb er zin in. Hadden vanmorgen een verjaardagsfeestje waar ik benauwd werd van de beesten in huis en waar we dus na een uur weer huiswaarts moesten. Medicatie thuis gelijk ingenomen, kan nu niet warm worden dus hopelijk krijg ik het tijdens het eten weer warm. Manlief moet morgen helaas weer werken en zaterdag ook nog op de koop toe.reden te meer om straks dus even lekker te genieten.

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Het was gisteren ook koud! Ik heb zelfs de houtkachel aan gedaan.

Maar vandaag schijnt eindelijk weer de zon.