Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 7 mei 2014

lastig berichten maken op de telefoon van manlief...

Toch nog even een berichtje vanuit Italie tikken. Manliefs telefoon heeft een abo waar hij ook in het buitenland gratis kan bellen en veel bytes heeft, maar ik moet zeggen dat ik het een lastig ding vindt om mee te tikken. Vanaf nu ga ik dan ook maar even niet mijn dikke vinger spelfouten meer verbetereb. Ga er maar vanuit dat jullie wel weten wat ik bedoel. De dagen vliegen hier daadwerkelijk voorbij. Morgen de laatste volle dag omdat we zaterdah lekker ons ding thuis willen kunnen doen. We gaan waarschijnlijk vrijdag rijden tegen een uur of twaalf om zo ook kidden in de nacht hopenlijk thuis weer aan te komen. We zijn vandaag naar de markt in Lazisze geweest.Daar heeft manlief zijn vertrouwde spijkerbroeken weer ingeslagen. We hebben nu tien spijkerbroeken voor 125 euri. De verkoper deed er nog een tien euri korting af omdat we er zoveel namen en we kregen twee mooie paraplu's van hem op de koop toe. Nu maar hopen dat we ze deze vakantie niet nodig zijn. :-) De limoncello is ook al weer ingeslagen, helaas deze keer niet in de aanbieding, maar voor 3,59 de fles zijn het nog steeds leuke cadeautjes om later dit jaar weg te geven. Ik heb mezelf nog weer verwend met een mooie tas, manlief zucht hoeveel van die dingen kun je hebben, en de manlief heeft een paar hele stoere enkellaarzen gekocht voor maar 25 euro. Dochterlief kochten we ook een tas, goh van wie zou zij die tik nu toch hebben? Ondertussen merk ik hier pas echt hoezeer ik verslaafd ben aan de tv en het internet en hoezeer ik bezig ben.met mogelijkheden om mijn inkomsten te vergroten. Zelfs op vakantie gaan de inkomsten via vintykids lekker door en ook heb ik de nodige enquetes weer ingevuld. Ik ben ook in mikn joofd bezig met allerlei projektjes waar ik straks kleineverdiensten uit hoop te halen. Bij gebrek aan tv heb ik veel nieuwe blogs bezocht die me ook weer leuke inzichten hebben gegeven. Kortom het is een leike week waarbij ik echt even tot mezelf kom mezelf en weet dat ik na mijn vakantie mezelf doelen moet gaan stellen en nu echt werk moet gaan maken van al mijn ideeen. Ik ga echt.proberen die gele bol in de lucht achter de auto aan mee te trekken, ik beloof t. Fijne dagen en wellicht tot zaterdag

Geen opmerkingen: