Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 28 mei 2014

Het geldschip stroomt binnen, heerlijk.

Kan er goed aan wennen hoor elke keer de rekening bekijken en weer geld overmaken naar de spaarrekening. Momenteel hebben ze onze rekening gevonden. De belastingdienst knalde er een 7000 euro op, manlief ontving zijn vakantiegeld een 1000 euro. Ik heb een setje kleding zelf verkocht via marktplaats voor 15 euro, 11 euro winst. Ben nog in onderhandeling over iets wat me in de weg staat voor 25 euro. Gisteren op mijn werk snel even op de beurs ingelogd en voor werktijd 140 euro gepakt. toen ik het vertelde aan een collega gaf die me een goede tip, waardoor ik iets aankocht wat dezelfde dag nog 6% in waarde steeg. Kijk daar wordt ik dan weer blij van. (net bij de opening van de beurs had ik zelfs 8% winst) Ik ga proberen ze vandaag te verkopen en dan later weer voordeliger aan te kopen...Binnen is binnen immers. Nu ik alles automatisch heb ingevuld op de beurs kan ik me verder op de bovenverdieping storten. Oudste dochter mag vanmiddag bij een vriendinnetje spelen.Wil dus even met een vuilniszak haar kamer opruimen. Verder even op zoek naar meer zaken om op marktplaats te zetten. Want die stroom die mag in tegenstelling tot de regen best nog even doorgaan. Misschien dat ik dan ooit nog eens op deze wijze aan het opruimen moet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat is een mooi bedrag van de belastingdienst. Krijgt je man maar vakantiegeld over een deel van zijn inkomen ?
Ilse