Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 23 mei 2014

Avondvierdaagse...

De afgelopen week was er één in het teken van rennen en vliegen.. Avondvierdaagse. Zelf moest ik werken maandag dinsdag en woensdag. Dat betekende race naar mijn ouders, eten naar binnen proppen. Op de fiets kind wegbrengen, plekje zoeken langs de kant. Snel weer race om op tijd haar weer op te kunnen halen. Woensdagavond had ik de kleine er ook bij, want dan hebben mijn ouders hun vrijwillgersavond. Pff ik zag op een gegeven moment letterlijk vlekken voor de ogen en stond te shaken op mijn benen woensdagavond. Gisteren defile, dus hup weer allemaal in gareel. Hier is het gebruikelijk om de kinderen snoep en bloemen te geven of een ander kleinigheidje, Ik had het geluk dat ik vorige week grote lolly's voor 99 cent kon kopen waar dan als het papier eraf is kleine lollys in zitten. Had er in totaal negen. Vorig jaar begon men er al mee dat men alle kinderen uit de klas ook nog eens wat gaf. Daar heb ik dus niet aan mee gedaan. Ook gisteren zag ik weer kinderen die alleen aan de rugzak om het snoep in te doen niet voldoende hadden... Vanmorgen ben ik al lekker met de kleine meid onder de douche geweest, vervolgens heb ik de oudste naar school geholpen en toen was mijn planning om mijn en de slaapkamer van oudste aan te gaan pakken. Helaas kwam mijn moeder zich melden omdat ze last had van mijn smerige ramen....uhh drie weken geleden nog gedaan hoor voor wie t wat uitmaakt. Daardoor wilde ik niet meer boven aan de slag om te voorkomen dat ze me daar zou zoeken en de bende daar zou zien. :-) Ze is nu weg maar nu is de kleine meid weer klaar met d'r ochtendslaapje. BEn nu even aan een kom soep, ben er al vanaf zes uur uit namelijk en kijk dan even of het me straks nog lukt naar boven te gaan. Zou wel lekker zijn, want nadat ik vorige week de garage samen met manlief heb aangepakt weet ik dat als t klaar is het me ook weer energie gaat geven.En het is makkelijker als dochter er niet bij is nu we de kliko leeg hebben. :-) nu tot laterz

1 opmerking:

Anoniem zei

snap niet dat er zoveel snoep aan te pas moet komen er zij al zoveel te dikke kinderen
groetjes tineke