Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 27 april 2014

Weer bekaf....

Tweede ronde vrijmarkt werd em niet na een kraampje of twintig werd het te druk. Dochterlief wilde op de springkussens rn gelijk had ze. We waren er nog maar net, dochter werd naar de grotere kussens getrokken en ik werd op de een of andere manier naar de kleine getrokken. En toen zag ik het een meisje van een jaar of dertien hard schuddend op de grond. Er waren direct twee mensen die op de knieën vielen om de tong in de gaten te houden. Ik besloot op zoek te gaan naar EHBO maar kon die nergens vinden. Aangezien ik wist dat er iemand van t bestuur op de grond zat die aangesproken, ze schreeuwde naar iemand daar snel naartoe gelopen en die ging EHBO halen. Toen ik wist dat t meisje in goede handen was ben ik weg gegaan. Mijn hele lijf voelde vermoeid aan, ik kon ook niet meer verder en ben zo snel mogelijk naar huis gegaan daar heb ik tot de lampionoptocht op de bank gelegen met een kruik tegen mijn rug. Was spontaan na 2,5 week ongesteld. Aangezien ik onE dochter beloofd hadee te gaan naar de optocht die nog gekeken vanuit de auto met kruik in de rug en toen weer naar huis en naar bed. Vanmorgen voelde ik me gelukkig wat beter...lig er nu ook weer in maar ach we hebben twee weken vakantie.

Geen opmerkingen: