Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 21 april 2014

Rommelmarkt dag

Vandaag heerlijk met mijn schoonzusje naar twee rommelmarkten geweest. En ik ben zeer goed geslaagd kan ik wel zeggen. De eerste rommelmarkt was in een sporthal, daar haalde ik twee paar leren laarsjes voor oudste dochter, samen voor vijf euro. Voor kleine dochter nog wat kleding a vijftig cent per stuk. Ik heb een paar leuke rubber laarzen meegenomen, deze zijn echt nog veel te groot helaas maar ja beter te groot dan te klein.
Waar ik het meeste blij mee ben zijn twee beeldjes, 1 is volgens mij van brons van Rob Beckers een baby er staat perkeo op. De andere is een beeldje van een meisje met een hondje, deze is van Mat Wanders nr 272 en staat momenteel op marktplaats voor veertig euro te koop. Ik kocht ze samen voor zes euro. Na deze rommelmarkt zijn we nog naar een grotere hal gereden daar heb ik ook leuk gescoord vooral voor de oudste dochter, heb een carmenset en een leuke paarse (nep)leren tas voor haar gescoord samen zeven vijftig. Verder een leuk setje van jottum voor 1 euro, deze ga ik versturen naar vintykids als ie morgen bij daglicht er helemaal picobello uit ziet. Ik heb een doos met allemaal hangertjes die je aan een ketting of aan een armband kan halen gekocht voor dochter ook voor twee euro, vind ze zelf ook nog wel leuk. ;-). Volgens mij ben ik nu wel door mijn koopjes heen. Gek dat je voor veertig euro zoveel kan kopen en je er zo gelukkig mee kan voelen

2 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Geweldig zo'n geslaagde rommelmarkt. Dat geeft altijd zo'n fijn gevoel als je voor een kleine prijs goede aankopen kunt doen. Hoe was het qua drukte?

geldover zei

Het was er helemaal niet druk je kon overal goed bij.