Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 26 april 2014

Eerste ronde vrijmarkt I love it.

Vannacht was ik al om vier uur wakker en weer gaf mijn rug aan dat ik er beter uit kon gaan. Ondanks dat ben ik wel blijven liggen maar om kwart over vijf was het over en uit. Ik ben eruit gegaan en heb lekker ontbeten en heb toen het schemerig werd de vrijmarkt over gelopen. Men was net druk aan het uitpakken. Ben ontzettend blij teruggekomen. Ik heb een mooie lampenkap gekocht, een reisspelletje rummikub voor volgende week. Een kaartspel monopoly. Verder nog wat kleren voor mijn dochter en veel kleding voor vintykids, allemaal voor prijzen van 0.50 cent een euro en twee euro. Straks een ronde met man en kids.....Het is een mooie dag geniet ervan.

1 opmerking:

Linda zei

Kort slapen, rugpijn en vermoeidheid, allemaal tekenen dat je ongesteld moest worden ;-) Wel fijn dat je geslaagd bent op de vrijmarkt, zelf ben ik met een kleed gaan verkopen, buit: 50,- euro, erg leuk om te doen en lieve mensen! Ik vroeg bijna overal 0,50 ct voor en de mensen kunnen zo blij zijn met iets, erg leuk en ik ben uitgekeken op de spulletjes dus iedereen blij :)