Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 11 maart 2014

Ziek....

Getsie heb ik deze week van dinsdag t/m donderdag vrij kom ik vanmorgen uit mijn bed met een naar onbestendig gevoel. Heb de halve dag al op de wc gezeten en aan het bereiden van warm eten moet ik helemaal niet denken. Voel me echt belabberd. KLeine meid heeft de hele morgen liggen slapen, heb net samen met haar dochter uit school gehaald. (Er zit niets meer in mijn darmen) Water komt er rechtstreeks weer uit. Mijn dochter heeft morgen vrij van school, wilde eigenlijk naar de hei om lammetjes te kijken. Nu eerst maar afwachten hoe ik morgen ben. Hoop dat manlief vanavond in huis komt, mag hij de kids een etage hoger brengen als ie op tijd is. ik probeer nog maar even een beker thee op de bank onder een dekentje....

5 opmerkingen:

sillie zei

Nou bah er heerst weer van alles, ook hier, beterschap hoor!

mariimma zei

Beterschap!!

huis tjokvol zei

aahhh niks aan,beterschap hoor

Anoniem zei

Tip van de huisarts voor zoonlief. Geen thee drinken maar isotone i.sostar (moet echt isotoon zijn) Krijg je alles binnen, en houd je ook meer binnen. Wij gebruiken dat zodra iemand diaree heeft of moet overgeven. Het werkt echt! Sterkte.

Anoniem zei

Heb je cola in huis, daar met kleine slokjes een glas van leeg drinken