Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 21 maart 2014

Woekerpolis...Stelletje boeven..

Log ik net in op mijn internetbankieren zie ik ineens een flink bedrag op de rekening staan. Meer dan 2695 euri's. Allemaal voor ons. En volgend jaar nog het nodige van de belasting terug ook, Manlief heeft ooit meegedaan met Participatie Sparen van Reaal, omdat we op een gegeven moment zagen dat we erg weinig zouden overhouden hebben we het afgekocht. Eerlijk gezegd geen idee hoe lang dit al geleden is. Net voordat ik moest bevallen van onze beeb kregen we een brief dat we recht hadden op een vergoeding. Aangezien ik toen mijn hoofd ergens anders bij had legde ik de brief aan de kant. Echter vanlaatst werd ik ineens wakker met het besef dat ik de gelden nog nooit bijgeschreven had gezien op onze rekening. Toen manlief dan ook een dagje vrij was heb ik hem naar de bank gestuurd die de tussenpersoon in deze was. Daar gaven ze aan dat het geld naar een bepaald rekeningnummer was gestuurd. Wij kenden echter dit hele rekeningnummer niet. Het is nu dus eindelijk bij ons geland. Wauw erg blij mee natuurlijk. Heb nog even naar een leuk campertje gekeken, grote wens van mij Ik heb het geld toch maar overgemaakt naar de hypotheekaflossingsrekening. Volgens mij hebben we nooit zo'n heel erg groot bedrag ingelegd dus hoe dit bedrag zo hoog kan zijn geen enkel idee. Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan is dus het motto...

Geen opmerkingen: